Fotografia komercyjna w praktyce

Galaktyka
Fotografia komercyjna w praktyce
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
19,91 PLN
Nasza cena
12,67 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Techniki sprzedaży dla profesjonalistów zajmujących się fotografią cyfrową Witaj na drodze do sukcesu! Ta książka dostarczy ci niezbędnych informacji na temat umiejętnego dopasowania oferowanych przez ciebie usług do potrzeb rynku, na którym zamierzasz je sprzedawać. Dowiesz się także, w jaki sposób prezentować się i docierać do klientów posiadających odpowiednie środki finansowe i chętnych do skorzystania z twojej oferty. Ponadto publikacja wyposaży cię w wiedzę dotyczącą prowadzenia różnorodnych działań marketingowych, które pozwolą ci się wyróżnić na tle konkurencji. Przede wszystkim jednak nauczysz się podejmować poważne decyzje finansowe, związane z minimalizowaniem ponoszonych kosztów i pomnażaniem zysków. W książce zostały omówione następujące zagadnienia: Historia fotografii komercyjnej i jej wpływ na pracę współczesnych fotografów. Licencje na użytkowanie zdjęć, prawa autorskie wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć, by odpowiednio wyceniać swoje usługi. Techniki sprzedaży, metody ustalania cen i podstawowe, gwarantujące powodzenie twojej firmy zasady kontaktów z klientami. Aspekty prawne prowadzenia działalności w branży fotograficznej począwszy od umów, poprzez zgody na publikację wizerunku, aż po kwestie dotyczące ubezpieczeń i podatków. Definiowanie własnych mocnych stron i obszaru zainteresowań z punktu widzenia pracy fotografa określenie dziedziny specjalizacji oraz dostosowanie do niej sprzętu i umiejętności, które umożliwią odniesienie sukcesu. Sprzedaż fotografii za pośrednictwem banków zdjęć i ich wpływ na prowadzoną przez ciebie działalność. Wskazówki dotyczące tworzenia skutecznego programu działań marketingowych, gdyż zazwyczaj to marketing stanowi słabą stronę funkcjonowania artystów. Przygotowanie dobrego portfolio oraz sporządzanie przejrzystych, odpowiednio skalkulowanych wycen i ofert, które umożliwią zdobywanie zleceń. Etyka zawodowa i standardy obowiązujące w branży fotografii komercyjnej. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej od wybrania nazwy firmy po ustalenie ostatecznej formy aktywności zawodowej. Strategie finansowe zapewniające sukces ekonomiczny firmy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 21.0x28.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Fotografia komercyjna w praktyce
    Autor: Tuck Kirk
    Wydawnictwo: Galaktyka
    ISBN: 9788375791587
    Tytuł oryginału: Commercial Photography Handbook: Business Techniques for Professional Digital Photographers
    Język oryginału: angielski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 128
    Format: 21.0x28.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.53 kg

    Recenzje