Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Poltext
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,60 PLN
Nasza cena
31,49 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
Stanisław Ślusarczyk prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową Niscon-too specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowany przez PARP.
Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.
Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski
(z recenzji)


Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
    Autor: Stanisław Ślusarczyk
    Wydawnictwo: Poltext
    Seria: BIZNES EKONOMIA ZARZĄDZANIE
    ISBN: 9788375611892
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 208
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.33 kg

    Recenzje