Analiza danych zastanych
Przewodnik dla studentów
Scholar
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
32,18 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona wyłącznie metodom oraz technikom badawczym służącym analizie danych zastanych. Z roku na rok analizy tego rodzaju zyskują na znaczeniu w związku z tym, że oferują możliwość przeprowadzania szybkich, niezbyt drogich, a przy tym rzetelnych badań.
Niniejsza publikacja złożona jest z dwóch części. Pierwsza omawia czym są dane zastane, gdzie można ich szukać oraz jak najlepiej prezentować otrzymane rezultaty. Druga część książki skomponowana jest następująco: rozdział poświęcony metodzie badawczej, a następnie przykład raportu z badania wykorzystującego tę metodę. Omówione w ten sposób są: desk research, analiza treści oraz analiza statystyczna danych zastanych.
Książkę tę kierujemy przede wszystkim do studentów, ale może być również przydatna osobom, które wykonują różnego rodzaju analizy i zestawienia na potrzeby świata biznesu i polityki z wykorzystaniem danych zastanych. Napisana jest prostym i zrozumiałym językiem, posługuje się dużą liczbą praktycznych przykładów. Wskazuje na najnowsze trendy badawcze w sferze analizy danych zastanych oraz akcentuje wpływ rozwoju nowych mediów na podejmowane obecnie badania.
W tomie publikują:
Rafał Boguszewski, Kamil Jagnicki, Agnieszka Maj, Marta Makowska, Magdalena Mikołajczyk, Małgorzata Mikucka, Tomasz Nowakowski, Dorota Nyckowska, Ewa Sadurska-Duffy, Iwona Pilchowska, Wojciech Połeć, Konrad Świderek, Magdalena Wiśniewska, Agata Zabłocka-Bursa.
Szczegóły
Podtytuł: Przewodnik dla studentów
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788373836204
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 252
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ja też chcę chodzić do szkoły
Zakamarki
Mysi domek. Sam i Julia
Media Rodzina
Biblia e-biznesu
Helion
E-marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo Naukowe PWN
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego
Wolters Kluwer
Zgubione, znalezione
Kultura gniewu
Pobawimy się?
Zakamarki
Prezent dla Cebulki
Zakamarki