Zarządzanie mediami
Ujęcie systemowe
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
32,12 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo słabo penetrowany, choć prof. Nierenberg należy do grona badaczy, których prace wyznaczają standard w tej dziedzinie.
Książkę uznaję za niezwykle wartościową i potrzebną, należącą do najlepszych opublikowanych w ostatnich kilku latach pozycji medioznawczych i politologicznych. Przyjęte przez Autora konstrukcja i metodologia pozwoliły mu na zrealizowanie w pełni zamierzeń badawczych. Zamysł dokonania systematyzacji problematyki, opisu i analizy kwestii zarządzania mediami z własną wartością dodaną w pełni się powiódł. Podkreślić też wypada jasność wywodu, świetny język, a także trud włożony w przedstawienie wielodyscyplinarnej literatury i analizę zgromadzonego materiału empirycznego.
Bez wątpienia, należy uznać niniejszy tom za użyteczny materiał dla wszystkich zajmujących się lub zamierzających się zająć zarządzaniem w mediach elektronicznych, a także studentów istniejących lub nowo powstałych specjalistycznych kierunków.
Podsumowując, stwierdzam, że jest to książka znakomita, ważna, prezentująca wszechstronną panoramę zarządzania mediami. Jestem pewny, że wysoki poziom naukowy publikacji zapewni Autorowi miejsce wśród uznanych specjalistów w tej tematyce, sama zaś praca z pewnością stanie się czymś w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy.
Z recenzji dr. hab. Stanisława Jędrzejewskiego, prof. ALK
Szczegóły
Podtytuł: Ujęcie systemowe
Autor: Nierenberg Bogusław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: TEKSTY KULTURY
ISBN: 9788323331926
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 268
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Filmowiec Zestaw
Buchmann
Filmowanie. Podręcznik dla młodych
Wojciech Marzec
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Adam Marszałek
Kresowa Atlantyda Tom 1-4
Pakiet
Pakiet
MS Wydawnictwo
Dziennikarstwo i świat mediów
Universitas