Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

Adam Marszałek
Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
33,60 PLN
Nasza cena
27,05 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
    Autor: Grabowska Magdalena
    Wydawnictwo: Adam Marszałek
    Seria: Oblicza Mediów
    ISBN: 9788377808313
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 128
    Format: 16.0x22.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.2 kg

    Recenzje