Marketing Teoria i przykłady

Placet
Marketing Teoria i przykłady
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,75 PLN
Nasza cena
44,78 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing Teoria i przykłady
    Autor: Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
    Wydawnictwo: Placet
    ISBN: 9788374881623
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 392
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.65 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: