Marketing Podręcznik akademicki

Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Podręcznik akademicki
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
109,00 PLN
Nasza cena
99,32 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 91,98 zł

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów ?klasycznego? marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (?) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (?) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case?y i zadania do wykonania przez czytelnika. prof. zw. dr hab. Marek Prymon Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.5
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing Podręcznik akademicki
    Autor: Eugeniusz Michalski
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301194338
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 726
    Format: 16.5x23.5
    Oprawa: Miękka
    Waga: 1.15 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: