Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Onepress
Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
13,50 PLN
Oszczędzasz 62%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma. Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym: 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument typologia, zachowania" (2008 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych. Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 18.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Produkty i marki w opinii e-konsumentów
    Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
    Wydawnictwo: Onepress
    ISBN: 9788324634019
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 216
    Format: 18.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.39 kg

    Recenzje