W biznesie przetrwają nieliczni
Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
25,25 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi!
Znamy, znamy, nie stosujemy i upadamy!
Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce
W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje Kto jest temu winien Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych
Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!
Znamy, znamy, nie stosujemy i upadamy!
Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce
W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje Kto jest temu winien Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych
Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!
Szczegóły
Podtytuł: Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Autor: Michel Muszynski
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324641628
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 128
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Co widać i czego nie widać
Prohibita