Sprzedaż od pierwszego wejrzenia
Pieniądze znalezione między półkami

Wolters Kluwer
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
33,76 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz się projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy. Aż 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, że nie są oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta. Autor podkreśla, że: * nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty, * wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży, * czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej. Książka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycją towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być też bardzo interesującą lekturą dla samych klientów. Herb Sorensen jest wybitnym autorytetem w dziedzinie obserwacji i badań zachowań klientów. Od ponad 35 lat zajmuje się prowadzeniem badań w wielu krajach. Opatentowana przez niego technologia PathTracker przyczyniła się do zrewolucjonizowania strategii marketingowych w sprzedaży detalicznej. Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia
    Podtytuł: Pieniądze znalezione między półkami
    Autor: Sorensen Herb
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788326438103
    Tytuł oryginału: Inside the Mind of the Shopper: The Science of Retailing
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Adamczyk-Żylińska Marika
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 224
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.33 kg

    Recenzje