Marketing
Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
81,31 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 65,45 zł
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:
? badania marketingowe
? segmentację rynku
? strategię produktu, dystrybucji, cen
? wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki
? reklamę i promocję
? plan marketingowy
Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
Szczegóły
Podtytuł: Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301169671
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Badania rynkowe po polsku
CeDeWu
Mikroekonomia
PWE
Badania marketingowe
Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes