Socjologia
wprowadzenie do socjologii turystyki
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
65,20 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Przedstawiam studentom książkę zawierającą wybrane zagadnienia socjologii, w tym socjologii turystyki. Pragnę jednak podkreślić, że główną podstawą, na której rozwijałem problemy socjologii turystyki, była socjologia ogólna. Wszelkie bowiem subdyscypliny socjologiczne, które powstają obecnie, są zawsze osadzone w socjologii ogólnej. Wszystkie zawarte w tekście teorie i stwierdzenia zostały oparte na bogatej literaturze przedmiotu.
Pracując nad książką starałem się, by jej treść była dostępna zarówno czytelnikowi nie związanemu bezpośrednio z socjologią, jak i studentom kierunków humanistycznych.
Pracując nad książką starałem się, by jej treść była dostępna zarówno czytelnikowi nie związanemu bezpośrednio z socjologią, jak i studentom kierunków humanistycznych.
Szczegóły
Podtytuł: wprowadzenie do socjologii turystyki
Autor: Gulda Mieczysław
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku
ISBN: 9788389081223
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 218
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.364 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pora prawdy
Inwestycje
Obraz utajony
Szkice o fotografii i pamięci
Szkice o fotografii i pamięci
Galeria f5 & Księgarnia Fotograficzna
Ballady
Pomaton
Doświadczenie przestrzeni w prozie Andrzeja Kuśniewicza
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk