Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości
Adam Marszałek

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
34,69 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów, oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości, zaczerpniętych z subdyscyplin, tj.: ekonomika mediów i zarządzanie w mediach, komunikowanie polityczne, polityka medialna, prawo mediów.
Ze Wstępu
Szczegóły
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: NAUKA O KOMUNIKOWANIU
ISBN: 9788376116273
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 490
Format: 15.5x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.716 kg
Redakcja: Dudek Patrycja, Kuś Michał
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wielcy Filozofowie 22 Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie Tom 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Honor horror i klasycy Eseje
Pogranicze
Kasia i okrutny czarownik
Warszawska Firma Wydawnicza
O Polsce w wersalu
Adam Marszałek