Reputacja a działania informacyjne organizacji w sytuacjach kryzysowych i determinanty ich wyboru

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Reputacja a działania informacyjne organizacji w sytuacjach kryzysowych i determinanty ich wyboru
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
34,90 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Głównym celem pracy jest określenie i zbadanie relacji między działaniami informacyjnymi  podmiotów gospodarczych w sytuacjach kryzysowych a ich reputacją oraz określenie czynników, które determinują wybór i skuteczność tych działań, wpływając na możliwość dalszego rozwoju organizacji.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: broszura
  • Tytuł: Reputacja a działania informacyjne organizacji w sytuacjach kryzysowych i determinanty ich wyboru
    Autor: Waldemar Rydzak
    Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    ISBN: 9788374175715
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 227
    Oprawa: broszura

    Recenzje