Nowe media i wyzwania współczesności
Adam Marszałek
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
36,07 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Jak opisać nowe media Jakie pociągają za sobą skutki Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas ludzi, rzeczywistości społecznej Jak komunikacja sieciowa wpływa na kształt dyskursu publicznego i redystrybucję władzy Jaki jest ogólny kierunek przemian w zakresie masowej komunikacji Czym różni się życie w cyfrowym świecie od życia analogowego Czy Internet to tylko narzędzie czy hipernarzędzie Czy będziemy mieli smartpieniądze i smartpartnerów w Smart Life (Ile smartprzedmiotów jesteśmy w stanie wymyślić i wchłonąć!) Co będzie po Facebooku Jak długo jeszcze będziemy ćwierkać na Twitterze Jak chronić swoją prywatność w dobie multifunkcyjnych telefonów komórkowych I na koniec pytanie zasadniczo kontrowersyjne: czy Internet może zostać poddany jakiejkolwiek kontroli
Wielkość zagadnień, które porusza książka Nowe media i wyzwania współczesności, stanowi jej niewątpliwy atut, proponując wieloaspektowy ogląd problematyki mieszczącej się w szeroko zdefiniowanym temacie nowych mediów.
Marek Sokołowski
Szczegóły
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377808146
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 370
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Słownik wiedzy o mediach
Szkolne PWN
Rynek medialny
Maternus Media
Marketingowe funkcje mediów
Region - polityka - promocja
Region - polityka - promocja
Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Sztuka minimalizmu
Czarna Owca
Jesteś cudem
Bongo Media