Logodydaktyka w edukacji
O wychowaniu mądrego i szczęśliwego człowieka
GWP
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
19,38 PLN
Oszczędzasz 62%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Edukacja jest najpotężniejszą bronią, jakiej można użyć do zmiany świata. Nelson Mandela Jakie są cele i zadania edukacji Czy szkoła rzeczywiście powinna tylko nauczać Czym jest wychowanie do mądrości Jak budować relacje z uczniami i ich rodzicami Dlaczego logodydaktyka jest tak skuteczna Logodydaktyka to autorska koncepcja Iwony Majewskiej-Opiełki zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka. Przełożona na potrzeby edukacji przyjmuje formę spójnego programu wychowawczego, który stanowi najlepszą odpowiedź na niedoskonałości dzisiejszej szkoły. W myśl założeń logodydaktyki zadaniem edukacji nie mogą być jedynie przekaz wiedzy merytorycznej i nauka krytycznego myślenia. Jej powinnością jest również przyczynianie się do wykształcenia w młodych ludziach siły charakteru i poczucia tożsamości, czyli wychowanie człowieka, który poradzi sobie w nieustannie się zmieniającym świecie. Koncepcja wychowawcza oparta na logodydaktyce bardzo dobrze sprawdzi się na każdym poziomie edukacji, umożliwiając wychowywanie uczniów do przyszłości przy równoczesnej trosce o ich teraźniejszość. Książka zawiera nie tylko kompleksowe omówienie teoretycznych podstaw logodydaktyki wraz z licznymi dowodami jej skuteczności w sferze edukacyjnej, ale również zestaw praktycznych wskazówek dla praktyków oraz zbiór 30 tematów do pracy przez okres całej edukacji. Dzięki temu po jej lekturze każdy czytelnik będzie wiedział, od czego zacząć i jak krok po kroku osiągać cele, do których zmierza wraz z uczniami.
Szczegóły
Podtytuł: O wychowaniu mądrego i szczęśliwego człowieka
Autor: Iwona Opiełka-Majewska
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374895965
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 344
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.425 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia migracji
Difin
Codzienność, performatywność, demokracja
Pedagogika wobec norm życiowych i problematyki nienormatywności
Pedagogika wobec norm życiowych i problematyki nienormatywności
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Neuroedukacja
Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
Dobra Literatura