Kulturowa tożsamość książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kulturowa tożsamość książki
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
30,19 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książki mają swoją tożsamość. Jest ona wynikiem intencjonalnych działań uczestników określonej kultury, odpowiedzialnych za przesłanie ideowe książek, które z kolei same tę kulturę współtworzą, wpływając na swoich odbiorców. Prace zebrane w tomie Kulturowa tożsamość książki prezentują różnorodne podejścia do problemu, wyrażonego w tytule począwszy od refleksji teoretycznych, oscylujących wokół kwestii terminologicznych, miejsca książki w systemie informacji, atrybutów książki oraz sposobów jej identyfikacji, a kończąc na studiach przypadku, czyli rozważaniach dotyczących tożsamości konkretnych egzemplarzy. Postawiono również pytania o cechy tożsamości książek określonych grup narodowych bądź etnicznych (żydowskiej, irlandzkiej, kaszubskiej), adresowanych do swoistych grup odbiorców (dzieci, ludzi prostych), pisanych przez twórców z dysfunkcją wzroku, tworzonych w określonych regionach (w południowo-zachodniej Wielkopolsce, obwodzie kałuskim w Rosji, fińskiej Ostrobotni), wydawanych przez zakony (jezuitów, bazylianów).

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kulturowa tożsamość książki
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
    Seria: Książka - Dokument - Informacja
    ISBN: 9788322934401
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 300
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.49 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: