Marketing międzynarodowy
Wybrane zagadnienia

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Marketing międzynarodowy
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
30,98 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenia ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego. Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie. Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing międzynarodowy
    Podtytuł: Wybrane zagadnienia
    Autor: Smalec Agnieszka
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    ISBN: 9788372418999
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 142
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.256 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: