Budowanie marki miasta
Koncepcje, warunki, modele.

Wolters Kluwer
Budowanie marki miasta
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
95,89 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im: - lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi, - zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca, - znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie), - pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Budowanie marki miasta
    Podtytuł: Koncepcje, warunki, modele.
    Autor: Ewa Glińska
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: MONOGRAFIE EKONOMICZNE
    ISBN: 9788326494345
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 352
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.59 kg

    Recenzje