Konsumpcja

Sic!
Konsumpcja
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
22,88 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Seria prezentuje kluczowe pojęcia nauk społecznych, używane m.in. w socjologii, politologii, stosunkach międzynarodowych, ekonomii, dziennikarstwie, kulturoznawstwie. Składa się na nią dwadzieścia tomów zwięzłych (około 200 stron), napisanych przystępnie i zachowujących najwyższe standardy publikacji profesjonalnej. Autorami poszczególnych opracowań są wykładowcy brytyjskich uczelni, specjaliści w swoich dziedzinach. Każdy tytuł został też zaopiniowany przez ekspertów. Patronat nad polską edycją objął profesor Zygmunt Bauman.

Książki z serii Key Concepts adresowane są przede wszystkim do studentów, naukowców, publicystów oraz nauczycieli i uczniów wyższych klas szkół średnich, ale nie tylko także do wszystkich zainteresowanych problemami współczesnego życia społecznego i politycznego. Lektura serii pozwala opanować i/lub uporządkować niezbędne pojęcia, dające podstawową orientację w danym temacie, a jednocześnie konieczne do dalszego zgłębiania zagadnienia. Dostarcza też nowoczesnych narzędzi niezbędnych każdemu, kto chce kompetentnie zabierać głos w debacie publicznej lub tylko krytycznie się jej przysłuchiwać.
W Konsumpcji Alan Aldridge analizuje związek pomiędzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w kulturze promocji zdominowanej przez globalne marki, przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem oraz product placement.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Konsumpcja
    Autor: Aldridge Alan
    Wydawnictwo: Sic!
    Seria: Key Concepts
    Kod paskowy: 9788360457108
    ISBN: 8360457107
    Tytuł oryginału: THE MARKET
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Żakowski Maciek
    Języki: polski
    Rok wydania: 2006
    Ilość stron: 208
    Format: 13.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.22 kg

    Recenzje