Dobra obsługa to dobry interes
Siedem strategii osiągania sukcesu

Zysk i S-ka
Dobra obsługa to dobry interes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
24,90 PLN
Nasza cena
16,74 PLN
Oszczędzasz 33%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy jąznamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Dobra obsługa to dobry interes
    Podtytuł: Siedem strategii osiągania sukcesu
    Autor: DeVrye Catherine
    Wydawnictwo: Zysk i S-ka
    Kod paskowy: 9788375060157
    ISBN: 8375060157
    Tytuł oryginału: GOOD SERVICE IS GOOD BUSINESS. SIMPLE STRATEGIES FOR SUCCESS.
    Tłumacz: Kaczkowska Monika
    Języki: polski
    Rok wydania: 2007
    Ilość stron: 235
    Format: 13.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje