Praktyczny marketing miast i regionów
Nieoczywiste
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
41,45 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 8,01 zł
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Szczegóły
Autor: Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391973
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
Oprawa: Miękka
Waga: 0.268 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Smerf finansista. Tom 16
Egmont
Afryka Kazika
BIS
Nowe praktyki kulturowe Polaków
Megaceremoniały i subświaty
Megaceremoniały i subświaty
Wydawnictwo Naukowe PWN
Reklama cyfrowa
Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Realizm kapitalistyczny
Czy nie ma alternatywy?
Czy nie ma alternatywy?
Książka i Prasa