Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Zastosowanie i oddziaływanie

CeDeWu
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
113,70 PLN
Nasza cena
103,39 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 64,45 zł

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy.

Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na:
- istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,
- realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,
- metodach badania skuteczności reklamy,
- omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,
szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,
- ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.

Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

"Autor twórczo wykorzystał nie tylko publikacje z zakresu marketingu (zwłaszcza reklamy i badań marketingowych) i zarządzania, ale także źródła z innych dziedzin naukowych, takich jak psychologia czy socjologia, a nawet neurologia. Do podstawowych zalet pracy należy zaliczyć umiejętność samodzielnego zaprojektowania i przeprowadzenia badań empirycznych i wykorzystania ich wyników w pisanej rozprawie (...) Na szczególne podkreślenie zasługuje podjęcie tematu o wysokim stopniu oryginalności i trudności (niespotykanego w polskiej literaturze)"
- prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk

"Szczegółowym zagadnieniem poruszanym w recenzowanej pracy są niewerbalne aspekty komunikacji oraz ich zastosowanie w reklamie telewizyjnej. Autor analizuje skuteczność poszczególnych elementów niewerbalnych i stawia tezę, że intencjonalny dobór treści niewerbalnych zwiększa skuteczność przekazu. Swoje spostrzeżenia obrazuje przykładami, co nadaje pracy wymiar praktyczny i aplikacyjny. (...) Według mojej wiedzy jest to najbardziej kompleksowe ujęcie problematyki komunikacji niewerbalnej, jakie można spotkać na polskim rynku wydawniczym"
- dr hab. Joanna Pietrzak, prof. nadzw.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
    Podtytuł: Zastosowanie i oddziaływanie
    Autor: Michał Makowski
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381023672
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 348
    Format: 16.5 x 23.5 cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.555 kg

    Recenzje