Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

PWE
Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
58,88 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,59 zł

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.
z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora

Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu.
z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Strategie budowania marki i rozwoju handlu
    Podtytuł: Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320823820
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 186
    Format: 16.5 x 24 cm
    Oprawa: miękka
    Waga: 0.34 kg
    Redakcja: Domański Tomasz

    Recenzje