Service design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Wydawnictwo Naukowe PWN
Service design po polsku
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
74,00 PLN
Nasza cena
70,47 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,95 zł

Książka ta pomoże Ci:
- przygotować lepsze i unikatowe usługi,
- uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
- poprawić rentowność i stabilność biznesu,
- oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Service design po polsku
    Podtytuł: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
    Autor: Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Wyzwania współczesnego biznesu
    ISBN: 9788301213183
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 208
    Format: 16,5 x 23,5 cm
    Oprawa: miękka
    Waga: 0.34 kg

    Recenzje