Service design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
71,02 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,95 zł
Książka ta pomoże Ci:
- przygotować lepsze i unikatowe usługi,
- uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
- poprawić rentowność i stabilność biznesu,
- oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
- przygotować lepsze i unikatowe usługi,
- uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
- poprawić rentowność i stabilność biznesu,
- oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Szczegóły
Podtytuł: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor: Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Wyzwania współczesnego biznesu
ISBN: 9788301213183
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 208
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.34 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Sieci wpływu
Psychologia perswazji on-line
Psychologia perswazji on-line
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania jako podstawa projektowania User Experience
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mały geniusz. Miary, wagi, pieniądze
Wydawnictwo IBIS
Mały geniusz. Zagar, kalendarz, daty
Wydawnictwo IBIS