Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem
Astrum
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
51,82 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,63 zł
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego - Johna Fiske´a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania zajmującej obecnie poczesne miejsca na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je teorii. Dzięki temu będziecie mogli poznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja ta zawiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu. Przeznaczona jest dla studentów i wszystkich tych, którzy po raz pierwszy stykają się z problemem komunikowania. John Fiske - profesor na Wydziale Sztuk Komunikowania Uniwersytetu w Wisconsin-Madison w USA. Doświadczony nauczyciel i wykładowca zajmujący się na co dzień zarówno badaniami, jak i podstawowymi zagadnieniami teorii komunikowania.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul.Norwida 19/6
50-374 Wrocław (Polska)
tel: 733468895
email: l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
Szczegóły
Autor: John Fiske
Wydawnictwo: Astrum
Kod paskowy: 9788372491657
ISBN: 978-83-7249-165-7
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 248
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Auta maluj wodą!
W-41
W-41
Ameet
Gwiazda betlejemska
Debit
Żonglerka
Przybylik
Honor horror i klasycy Eseje
Pogranicze
Kasia i okrutny czarownik
Warszawska Firma Wydawnicza
O Polsce w wersalu
Adam Marszałek