Przywództwo i oszukiwanie samego siebie
(Audiobook)
Jak uwolnić się z pułapki uprzedzeń
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
26,24 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Czym jest oszukiwanie samego siebie
W jaki sposób zabija możliwość OSIĄGANIA
Co można z tym ZROBIĆ
Od czasu pierwszego amerykańskiego wydania w roku 2000 Przywództwo i oszukiwanie samego siebie jest fenomenem, o którym mówią wszyscy. Z roku na rok sprzedaż rośnie, a książka cieszy się niesłabnącą popularnością została wydana w ponad dwudziestu językach.
Poprzez opowieść o człowieku stawiającym czoło wyzwaniom w życiu zawodowym i rodzinnym którą każdy może odnieść do siebie autorzy pokazują, jak sami czynimy siebie ślepymi na prawdziwe motywy oraz nieświadomie sabotujemy skuteczność własnych dążeń do sukcesu i szczęścia.
Zawarta w niniejszym, poprawionym wydaniu historia jest jeszcze bardziej fascynująca. Autorzy, wykorzystując obszerną korespondencję, jaką przez lata otrzymywali od swoich czytelników, wzbogacili książkę o nowy rozdział. Pokazują w nim, jak na wiele rozmaitych sposobów czytelnicy wykorzystywali Przywództwo i oszukiwanie samego siebie w doskonaleniu swojego życia oraz miejsca pracy w dziedzinach takich jak:
- budowa zespołów,
- rozwiązywanie konfliktów,
- rozwój osobisty.
Przeczytaj tę niezwykłą książkę i odkryj to, czego nauczyły się już miliony jak nieustannie wykorzystywać nasze wrodzone zdolności do wyraźnej poprawy osiąganych przez nas wyników i naszych relacji.
O AUTORZE
The Arbinger Institute pomaga organizacjom, rodzinom, osobom i społecznościom na całym świecie w radzeniu sobie z mało znanym, ale bardzo powszechnym problemem samooszukiwania się. Instytut, obejmujący swoją działalnością cały świat, prowadzony jest przez swoich założycieli: Jamesa Ferrella, Duanea Boycea, Paula Smitha i Terryego Warnera. Jego siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, jednak Arbinger działa w obu Amerykach, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Oceanii i Azji.
Szczegóły
Podtytuł: Jak uwolnić się z pułapki uprzedzeń
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: PROSTA DROGA DO WIEDZY
ISBN: 9788377463819
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 7
Format: 13.1x19.1
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.08 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:
1. Przywództwo i oszukiwanie samego siebie (CD-MP3)
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Transport kombinowany intermodalny
Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Ślady małych stóp na piasku
Księgarnia Św. Wojciecha
Jej Afganistan
Historia żołnierza w spódnicy
Historia żołnierza w spódnicy
Trzecia Strona
Walka i zagłada białostockiego ghetta
Żydowski Instytut Historyczny
Rozmowy niecodzienne
Unitas
Punkt widzenia w metaforyce dziennikarzy sportowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zwierzęcy punkt widzenia
Inna wersja historii
Inna wersja historii
W podwórku
Kulturowa tożsamość książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Marketing międzynarodowy
Wybrane zagadnienia
Wybrane zagadnienia
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego