Obsługa konsumenta. Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
WSiP
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
61,56 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 44,45 zł
Publikacja skierowana do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
Autorzy omawiają zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta. Pokazują techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań. Wprowadzają terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Objaśniają podstawy protokołu dyplomatycznego. Dodatkowym atutem książki są liczne ilustracje ułatwiające zrozumienie treści i pomagające w ćwiczeniach praktycznych. Przedstawiają one m.in. metody serwowania dań, sposoby zdobienia półmisków z potrawami, rodzaje nakryć. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom własnej wiedzy.
Autorzy omawiają zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta. Pokazują techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań. Wprowadzają terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Objaśniają podstawy protokołu dyplomatycznego. Dodatkowym atutem książki są liczne ilustracje ułatwiające zrozumienie treści i pomagające w ćwiczeniach praktycznych. Przedstawiają one m.in. metody serwowania dań, sposoby zdobienia półmisków z potrawami, rodzaje nakryć. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom własnej wiedzy.
Szczegóły
Autor: Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo: WSiP
Kod paskowy: 9788302147340
Kategoria: Podręczniki
Przedmiot: Inne
Typ: ćwiczenia
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Format: 20.5 x 29.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.436 kg