Metodologie badań medioznawczych
Aspra
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
34,51 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów masowych, należy bowiem uwzględnić różne grupy problemów. Każdy z nich mógłby, a nawet powinien być rozpatrywany z kilku punktów widzenia.
Na książkę składają się e artykuły przygotowane przez kompetentnych autorów, w których w sposób ciekawy odnoszą się oni do wielu aspektów teoretycznych związanych z naukami o mediach. Dzięki takim opracowaniom pojawiają się wspólnie definiowane zjawiska, określane są problemy do rozwiązania, przyjmowane techniki i metody badań. Publikacja ta jest więc kolejnym krokiem na drodze do wypracowania założeń metodologicznych w środowisku medioznawczym w Polsce.
Prof.. Dr hab.. Marek Jabłonowski, Uniwersytet Warszawski
Szczegóły
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375455649
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 242
Format: 15.8x23.4cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Transport kombinowany intermodalny
Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Ślady małych stóp na piasku
Księgarnia Św. Wojciecha
Jej Afganistan
Historia żołnierza w spódnicy
Historia żołnierza w spódnicy
Trzecia Strona
Walka i zagłada białostockiego ghetta
Żydowski Instytut Historyczny
Rozmowy niecodzienne
Unitas
Punkt widzenia w metaforyce dziennikarzy sportowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zwierzęcy punkt widzenia
Inna wersja historii
Inna wersja historii
W podwórku
Kulturowa tożsamość książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Marketing międzynarodowy
Wybrane zagadnienia
Wybrane zagadnienia
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego