Komunikacja marketingowa
Istota, uwarunkowania, efekty

Wolters Kluwer
Komunikacja marketingowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
61,07 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: - istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, - zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, - specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, - uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, - czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, - modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, - rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Komunikacja marketingowa
    Podtytuł: Istota, uwarunkowania, efekty
    Autor: Taranko Teresa
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788326481932
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 270
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.468 kg

    Recenzje