Wskaźniki marketingowe
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
78,76 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca. Prof. dr hab. Krzysztof Obłój Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Nie uważam marketingu za naukę, a jedynie za pewną dziedzinę wiedzy, której rozwój zależy od użyteczności narzędzi dostarczanych przez nią organizacjom. Ten aspekt pragmatyczny został w pełni zrealizowany w tej pracy. Bardzo wysoko oceniam wstęp pióra Roberta Kozielskiego, a także gruntowne osadzenie opisywanych wskaźników w literaturze przedmiotu oraz przykłady ich zastosowań. Prof. dr hab. Jerzy Dietl Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie. Prof. Henryk Sterniczuk University of New Brunswick, Kanada Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej. Barbara Pałdyna Marketing Manager, PricewaterhouseCoopers dział doradztwa podatkowego Szkoląc pracowników marketingu, widzę, że zwykle wiedzą, JAK coś zrobić poprawnie, rzadziej CO zrobić, jak zmierzyć wynik i wyciągnąć wnioski. Świetnie radzą sobie z taktyką, ale nie zawsze wybierają właściwe cele wtedy efekty ich pracy niczemu nie służą. Książka zmusza do przemyślenia tych właśnie kwestii. Rafał Szczepanik Partner i członek zarządu w firmie szkoleniowej Training Partners
Szczegóły
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326494543
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 672
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.135 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Europa Środkowa mapa 1:2 000 000
Freytag&berndt
Komunikacja marketingowa
Istota, uwarunkowania, efekty
Istota, uwarunkowania, efekty
Wolters Kluwer
Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Wolters Kluwer