Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

Difin
Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
48,00 PLN
Nasza cena
42,48 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce. Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej
    Autor: Malinowska Mirosława
    Wydawnictwo: Difin
    ISBN: 9788379308149
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 218
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.348 kg

    Recenzje