Marketing w erze technologii cyfrowych
Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing w erze technologii cyfrowych
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
78,10 PLN
Nasza cena
71,02 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,03 zł

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej ? Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska ? Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing w erze technologii cyfrowych
    Podtytuł: Nowoczesne koncepcje i wyzwania
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Kultowe podręczniki
    ISBN: 9788301202248
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 272
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.434 kg
    Redakcja: Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika

    Recenzje