Uwiedź klienta
Marketing w social mediach

Wydawnictwo Naukowe PWN
Uwiedź klienta
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
57,72 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,19 zł

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić ?co trzeba?. W praktyce jednak ? wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje ?Wielkiego O!? - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: ?Że co proszę?? Mówiąc po ludzku ? ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko ?słupki? i wykresy. To nie tylko liczby i ?statystyki?. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie? Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować? Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Uwiedź klienta
    Podtytuł: Marketing w social mediach
    Autor: Monika Czaplicka
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301208608
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 204
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.34 kg

    Recenzje