Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
13,77 PLN
Oszczędzasz 63%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!
Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.
Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.
Od czego zacząć Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.
Po co By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.
Jak to zrobić Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.
Szczegóły
Autor: Geoffrey A. Moore
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324662951
Tytuł oryginału: Crossing the Chasm
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lipa Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 184
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing
Rebis
Sztuka wojny
Onepress
Co widać i czego nie widać
Prohibita
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes