Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Helion
Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,00 PLN
Nasza cena
13,77 PLN
Oszczędzasz 63%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem! Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie. Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ. Od czego zacząć Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ. Po co By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach. Jak to zrobić Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
    Autor: Geoffrey A. Moore
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324662951
    Tytuł oryginału: Crossing the Chasm
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Lipa Michał
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 184
    Format: 14.0x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.23 kg

    Recenzje