Znani z mediów o mediach i nie tylko
Adam Marszałek
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
38,46 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Z prawdziwą przyjemnością pragniemy oddać w Państwa ręce zbiór wywiadów przeprowadzonych w latach 20082011, które publikowane były na stronie serwisu iwiesz24 (www.iwiesz24.pl) z osobami publicznymi, które na co dzień tworzą oblicza mediów czyli czołowymi publicystami, dziennikarzami, ludźmi ze świata nauki, artystami i gwiazdami. Radio, prasa i telewizja a także ostatnio Internet to nie tylko ogromna, realna władza ale również misja i odpowiedzialność, bowiem to właśnie media formują nasze gusta, kształtują poglądy a często nawet mają wpływ na dokonywane wybory. Z jednej strony zatem zapewniają rozrywkę z drugiej natomiast powinny uczyć i wychowywać świadomego odbiorcę, a także obywatela. Prezentowane wywiady mają ukazać czytelnikowi jak ludzie sławni odnajdują się w czasach wszechobecnej informacji. Mają one również ukazać bardzo szerokie spektrum spostrzeżeń, poglądów i uwag rozmówców, którzy w mediach występują codziennie, sama książka natomiast stara się odpowiedzieć m.in.: na pytania: czym jest dziennikarstwo, czy media mają misję, jakie przymioty powinien mieć dobry dziennikarz, jakie oblicza przyjmują media, jak żyć z nimi w symbiozie, jak osoba znana ma się w nich odnaleźć Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości, by uciec przed mediami, dlatego najlepiej je poznać, zrozumieć i z nich w pełni korzystać.
Z Wprowadzenia
Szczegóły
Autor: Jakub Balicki, Marta Sobocińska
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: Oblicza Mediów
ISBN: 9788377800379
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 320
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.485 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Okrakiem na barykadzie
Dziennikarze i celebryci
Dziennikarze i celebryci
Prószyński i S-ka
Koniec dziennikarstwa, jakie znamy
Agregacja w mediach
Agregacja w mediach
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego