Koniec dziennikarstwa, jakie znamy
Agregacja w mediach
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
38,44 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy ? pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świecie agregator wiadomości z serwisów informacyjnych, jest uznawany za bardziej godny zaufania niż owe serwisy.
W cyberprzestrzeni blisko pięćdziesięciu miliardów stron internetowych i niezliczonych przejawów medialnej aktywności agregatory są największymi beneficjentami cyfrowej rewolucji, ?nowego wspaniałego świata?, w którym mówią tak liczni, a słuchanych jest tak niewielu ? to także konsekwencja ekspansji botów i nowych gatekeeperów.
?Jan Kreft, autor znanych medioznawcom i cenionych publikacji z zakresu analizy nowych mediów (m.in. Za fasadą społeczności), podejmuje w swojej monografii temat niezwykłej wagi, a jednocześnie słabo dostrzegany problem współczesnych mediów informacyjnych ? kwestię gromadzenia i udostępniania materiałów internetowych typu dziennikarskiego. Problematyka agregatorów podjęta w niniejszej pracy jest jeszcze niemal niedostrzegana w światowej literaturze medioznawczej, a w polskiej ? praktycznie nieobecna. Książka Jana Krefta stanowi pierwsze obszerne i wielowątkowe studium tej problematyki?.
Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa
Szczegóły
Podtytuł: Agregacja w mediach
Autor: Jan Kreft
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323341987
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 198
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Znani z mediów o mediach i nie tylko
Adam Marszałek
Big Data w przemyśle
Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kosztów procesów?
Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kosztów procesów?
Wydawnictwo Naukowe PWN
Okrakiem na barykadzie
Dziennikarze i celebryci
Dziennikarze i celebryci
Prószyński i S-ka